Neó

Llums que s’encenen i s’apaguen contínuament. Rosa, verd, vermell, 24h, logos, blau. I el metro. I des del vagó, un optimista. Un noi es passeja per l’andana dirigint-se cap a la sortida absort en la seva lectura. Segueix llegint un cop fora del metro i realment creu que pot caminar i llegir, com si pogués mirar alhora el llibre i la resta de món.

Sorprenentment no topa amb ningú i arriba sa i estalvi a les escales mecàniques. Em pregunto si es rendirà al carrer o si continuarà llegint mentre va a casa, desitjant algun semàfor vermell per relaxar-se. Faci el que faci, li desitjo sort.

3 comentaris

Filed under Català

3 responses to “Neó

  1. jo ho faig i intueixo que la gent em mira raro. però mola.-

  2. jo ho havia fet alguna vegada…crec que ho recuperaré! llàstima k a vic no hi hagi metro…

  3. Glòria

    Cada dia del món de fa un temps, del cole a casa i de casa al cole, i encara ara pel subsòl de Barcelona amb el llibre a les mans!!
    Jo voto per què seguirà llegint fins a casa. Li desitjarem sort, doncs!

Deixa un comentari